Vereniging Vrienden Etnografica Jaarboek 2012

VVE jaarboek 2012_01klMet gepaste trots delen we mee dat het Jaarboek van de Vereniging Vrienden Etnografica gereed is. Voortaan zal de vereniging elk jaar een Jaarboek publiceren, dat gratis aan de leden wordt aangeboden.

Het bestuur heeft aan dit eerste nummer veel aandacht besteed, om er voor te zorgen dat het niet alleen een boeiende inhoud heeft, maar er ook aantrekkelijk uitziet. Drie leden, David van Duuren, Frank Eerhart en Arnold Wentholt (hoofdredacteur) hebben voor de redactie getekend. Een van onze leden, Dolf Middelhoff, vormgever van beroep, heeft samen met de hoofdredacteur het productieproces begeleid.

De prijs is 15 euro (exclusief verzendkosten); u kunt extra exemplaren bestellen bij de voorzitter, via de e-mail info@josweerts.nl, of schriftelijk: De Beaufortweg 23, 3941 PA te Doorn.

VVE jaarboek 2012_02kl  VVE jaarboek 2012_03kl
VVE jaarboek 2012_04kl